Merhabalar R10'da Bir uygulama indirdik sağolasın trojen cıktı malwarebytes kullanıyorum yanılttı beni sağolasın
@mckahriman; kendisi konu açmış virüslü trojenli programı bizlere
sundu bizde indirdik .exe'yi açtıktan sonra tüm oturumlar kapandı discord'ta dahil ve pc kapatıp açtığımda node.js ile bişiler yapıyor sanırım full powersehll doluyor görev yöneticim bunun icin komple nasıl temzileyebilirim ve gerekli açıklama bekliyorum
@mckahriman; ?