• 17-09-2022, 13:37:37
    #1
    Arkadaşlar bugün kafama takılan birşey oldu. Hani şu kupa bardak v.b. ürünlere baskı yapılan işlerde kazanç durumları nasıldır sizce? Bu işi yapan veya daha önce yapmış kişiler maliyetleri nasıl tek kişi olarak bu iş yapılır mı?
  • 17-09-2022, 13:43:58
    #2
    Eskiden iyiydi de şimdi maliyetli işler olduğunu düşünüyorum ben 2013te fotoğrafçıda çalışırken 10tlye basıyoduk 5 tlye kupayı alıyoduk şimdi kupalar uçmuştur seramik fiyatı
  • 17-09-2022, 13:44:45
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Düşünürseniz kupa bardak tasarımları mevcut elimde daha önce yaptım işi ancak bir ortak olması gerekiyor birde işi tam anlamıyla anlamıyordum baskı makinesi vs. sattım ama geliri güzeldi
  • 17-09-2022, 13:47:56
    #4
    bu işi daha önce iki sefer yaptım farklı zamanlarda, ilk yaptığımda gayet güzel kazandırdı piyasada çok yoktu bu iş ondan iyi kazandırdı daha sonra devir edip farklı işe yönelim sağlandı, ikinci seferde de iyi kazandırdı,sonra yine devir ettim çünkü kupa+kargo vs yükselmişti, tavsiyem iyi tasarımlarınız varsa denenbilir ve anlasmalı kargo yapabilirseniz kazandırır/
  • 17-09-2022, 15:33:34
    #5
    @Nirvana Soft;
    @Bybozkurt55;
    yani hocalarım şu zamanda yapılır mı sizce?
  • 17-09-2022, 17:26:46
    #6
    Kitlenizi oluşturduktan sonra her iş yapılabilir, bütçeniz buna dayanma gücünüz hepsi orantılıdır.

    Düşük sermayeli başlamak isterseniz konumuuz inceleyebilirsiniz.
    https://www.r10.net/satis-ortakligi/...z-bayilik.html

    Kendi makineleriniz ile işlem yapacaksanız
    2li kupa bardak presi
    1 sublimasyon yazıcı
    kupa bardak
    kargo da kırık gitmemesi için strafor
    sublimasyon kağıdı
    az biraz tasarım bilgisi
  • 17-09-2022, 19:17:57
    #7
    demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitlenizi oluşturduktan sonra her iş yapılabilir, bütçeniz buna dayanma gücünüz hepsi orantılıdır.

    Düşük sermayeli başlamak isterseniz konumuuz inceleyebilirsiniz.
    https://www.r10.net/satis-ortakligi/...z-bayilik.html

    Kendi makineleriniz ile işlem yapacaksanız
    2li kupa bardak presi
    1 sublimasyon yazıcı
    kupa bardak
    kargo da kırık gitmemesi için strafor
    sublimasyon kağıdı
    az biraz tasarım bilgisi
    teşekkürler hocam birşey daha sormak istiyorum bu işin olumsuz yönleri nelerdir?
  • 17-09-2022, 19:30:38
    #8
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam birşey daha sormak istiyorum bu işin olumsuz yönleri nelerdir?
    müşteri ile uğraşmak

    siz de olmayan mockuplı görseli iletir baskı ister
    bir dünya fotoğraf atar kalitesiz, güzel baskı ister
    straforsuz gönderim yaparsanız kırık gider problem
    tüm herşeyi yaptırır en son kapıda ödeme ister yok dersin gider

    harici olumsuz yön artan maliyetler
    artan kargolama maliyetleri
    hesap kitap bilmeyen trendyol hepsiburada satıcıları
  • 17-09-2022, 21:49:07
    #9
    Şu zamanda yapılmaz ona yatıracağın parayı başka yönde değerlendir, kapıda ödeme olayı olmazsa olmazı ki bunu yaptığımda çok geri dönen kupa oldu baskılı ve elimde kaldı, kırık giden kupayı tekrar gönderme vs de cabası