Eskiden iyiydi de şimdi maliyetli işler olduğunu düşünüyorum ben 2013te fotoğrafçıda çalışırken 10tlye basıyoduk 5 tlye kupayı alıyoduk şimdi kupalar uçmuştur seramik fiyatı