Kupa baskı v.s. işlerden anlayanlar?
11
●364
- 17-09-2022, 13:37:37Arkadaşlar bugün kafama takılan birşey oldu. Hani şu kupa bardak v.b. ürünlere baskı yapılan işlerde kazanç durumları nasıldır sizce? Bu işi yapan veya daha önce yapmış kişiler maliyetleri nasıl tek kişi olarak bu iş yapılır mı?
- 17-09-2022, 13:44:45Düşünürseniz kupa bardak tasarımları mevcut elimde daha önce yaptım işi ancak bir ortak olması gerekiyor birde işi tam anlamıyla anlamıyordum baskı makinesi vs. sattım ama geliri güzeldi
- 17-09-2022, 13:47:56bu işi daha önce iki sefer yaptım farklı zamanlarda, ilk yaptığımda gayet güzel kazandırdı piyasada çok yoktu bu iş ondan iyi kazandırdı daha sonra devir edip farklı işe yönelim sağlandı, ikinci seferde de iyi kazandırdı,sonra yine devir ettim
çünkü kupa+kargo vs yükselmişti, tavsiyem iyi tasarımlarınız varsa denenbilir ve anlasmalı kargo yapabilirseniz kazandırır/
- 17-09-2022, 15:33:34
- 17-09-2022, 17:26:46Kitlenizi oluşturduktan sonra her iş yapılabilir, bütçeniz buna dayanma gücünüz hepsi orantılıdır.
Düşük sermayeli başlamak isterseniz konumuuz inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/satis-ortakligi/...z-bayilik.html
Kendi makineleriniz ile işlem yapacaksanız
2li kupa bardak presi
1 sublimasyon yazıcı
kupa bardak
kargo da kırık gitmemesi için strafor
sublimasyon kağıdı
az biraz tasarım bilgisi - 17-09-2022, 19:17:57teşekkürler hocam birşey daha sormak istiyorum bu işin olumsuz yönleri nelerdir?demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2022, 19:30:38müşteri ile uğraşmaktecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz de olmayan mockuplı görseli iletir baskı ister
bir dünya fotoğraf atar kalitesiz, güzel baskı ister
straforsuz gönderim yaparsanız kırık gider problem
tüm herşeyi yaptırır en son kapıda ödeme ister yok dersin gider
harici olumsuz yön artan maliyetler
artan kargolama maliyetleri
hesap kitap bilmeyen trendyol hepsiburada satıcıları - 17-09-2022, 21:49:07Şu zamanda yapılmaz ona yatıracağın parayı başka yönde değerlendir, kapıda ödeme olayı olmazsa olmazı ki bunu yaptığımda çok geri dönen kupa oldu baskılı ve elimde kaldı, kırık giden kupayı tekrar gönderme vs de cabası
çünkü kupa+kargo vs yükselmişti, tavsiyem iyi tasarımlarınız varsa denenbilir ve anlasmalı kargo yapabilirseniz kazandırır/