Arkadaşlar bugün kafama takılan birşey oldu. Hani şu kupa bardak v.b. ürünlere baskı yapılan işlerde kazanç durumları nasıldır sizce? Bu işi yapan veya daha önce yapmış kişiler maliyetleri nasıl tek kişi olarak bu iş yapılır mı?