• 17-09-2022, 03:06:55
    #1
    Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
  • 17-09-2022, 03:08:00
    #2
    alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
  • 17-09-2022, 03:09:18
    #3
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
    hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
  • 17-09-2022, 03:11:14
    #4
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor

    oluyor hocam buyrun sizin hesapta bir sorun olabilir belki
  • 17-09-2022, 03:12:17
    #5
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
    Alıntı yapacagin İlk yorumları + tıkla ve en son ki mesajı alıntıla diyeceksin hocam
  • 17-09-2022, 03:13:10
    #6
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı yapacagin İlk yorumları + tıkla ve en son ki mesajı alıntıla diyeceksin hocam
    aynısını yapıyorum bende hocam
  • 17-09-2022, 03:15:23
    #7
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını yapıyorum bende hocam
    Yapmış olsan olur hocam 😊 forumun sana gıcıklığına yoktur
  • 17-09-2022, 03:22:12
    #8
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını yapıyorum bende hocam
    Teşekkürler bende yeni öğrenmiş oldum
  • 17-09-2022, 03:28:52
    #9
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oluyor hocam buyrun sizin hesapta bir sorun olabilir belki
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı yapacagin İlk yorumları + tıkla ve en son ki mesajı alıntıla diyeceksin hocam
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını yapıyorum bende hocam
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmış olsan olur hocam 😊 forumun sana gıcıklığına yoktur
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler bende yeni öğrenmiş oldum
    Bende sorun yok