Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
Alıntı yapacagin İlk yorumları + tıkla ve en son ki mesajı alıntıla diyeceksin hocam