GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden bir konu açtığım da örneğim 8 tane yorum geldiği zaman en üst yorumdan başlayıp tüm yorumlarda ''alıntı + butonuna basınca'' ve en altta ki yoruma alıntı diyince hepsi aynı metinde alt alta birleşiyordu şimdi bunu yapamıyorum sebebini bilen var mı ?
OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alıntı + kullan en son yoruma alıntı yap bas olur
GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam olmuyor işte mesela bak başka biri daha konuya yorum yapsın , senin yorumun da alıntı + yapıp ona alıntıya basınca ikiniz ki alt alta gelmiyor
OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oluyor hocam buyrun sizin hesapta bir sorun olabilir belki
ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntı yapacagin İlk yorumları + tıkla ve en son ki mesajı alıntıla diyeceksin hocam
GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısını yapıyorum bende hocam
ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmış olsan olur hocam 😊 forumun sana gıcıklığına yoktur
iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bende yeni öğrenmiş oldum
Bende sorun yok