• 16-09-2022, 23:02:23
    #1
    https://proxy-seller.com/
    Bu siteden mobile proxy alacağım fiyatlar gayet uygun geldi.Herhangi bir kota olmadığını söylediler emin olamadım sormak istedim.

    "no,we do not have any quotas on mobile proxy" Diye geri dönüş yaptılar canlı destekten. Bakın emin misiniz heryerde kota var diyorum "we have 3-7 mbts in mobile proxy" diyorlar anlayamadım Daha önce kullanmış olan var mı burayı? Bahsettikleri gibi herhangi bir kota yok mu?
  • 16-09-2022, 23:04:25
    #2
    ben 1 senedir kullanıyorum, bir problem yaşamadım ara sıra proxy adresi değişiyor sadece. hız kotası ise kota var hocam atmasınlar
  • 16-09-2022, 23:06:16
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 1 senedir kullanıyorum, bir problem yaşamadım ara sıra proxy adresi değişiyor sadece. hız kotası ise kota var hocam atmasınlar
    Yok ya sanırım ben onlarada anlatamadım derdi mi Hız kotası değil bahsetmek istediğim.Aynı telefon internet kotası gibi işte yani genel olarak tr firmaları 50gb olarak satıyor ya.Burada da bu adamların sitesinde buna dair herhangi bir kota göremedim yani kaç gb lık hakkım var benim onu anlayamadım
  • 16-09-2022, 23:07:00
    #4
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ya sanırım ben onlarada anlatamadım derdi mi Hız kotası değil bahsetmek istediğim.Aynı telefon internet kotası gibi işte yani genel olarak tr firmaları 50gb olarak satıyor ya.Burada da bu adamların sitesinde buna dair herhangi bir kota göremedim yani kaç gb lık hakkım var benim onu anlayamadım
    öyle bişey burada yok hocam. sınırsız o konuda doğru demişler. ben genelde video indiriyorum ayda 50 60gb oluyodur
  • 16-09-2022, 23:08:48
    #5
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bişey burada yok hocam. sınırsız o konuda doğru demişler. ben genelde video indiriyorum ayda 50 60gb oluyodur
    Ooo süper hocam ya harikasınız gerçekten çok teşekkürler Son olarak birşey daha sormak istiyorum bilginiz var ise bu konu ile alakalı bunada cevap verirseniz çok sevinirim.Instagram analiz tarzında bir uygulamam var oraya login kısmında kullanacağım bu proxy'i.Kullanılabilir değil mi?
  • 16-09-2022, 23:17:01
    #6
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo süper hocam ya harikasınız gerçekten çok teşekkürler Son olarak birşey daha sormak istiyorum bilginiz var ise bu konu ile alakalı bunada cevap verirseniz çok sevinirim.Instagram analiz tarzında bir uygulamam var oraya login kısmında kullanacağım bu proxy'i.Kullanılabilir değil mi?
    valla o konuda bilgim yok hocam, destekten sorarsanız cevaplarlar bunu