Bu siteden mobile proxy alacağım fiyatlar gayet uygun geldi.Herhangi bir kota olmadığını söylediler emin olamadım sormak istedim.
"no,we do not have any quotas on mobile proxy" Diye geri dönüş yaptılar canlı destekten. Bakın emin misiniz heryerde kota var diyorum "we have 3-7 mbts in mobile proxy" diyorlar anlayamadım
Daha önce kullanmış olan var mı burayı? Bahsettikleri gibi herhangi bir kota yok mu?
Son olarak birşey daha sormak istiyorum bilginiz var ise bu konu ile alakalı bunada cevap verirseniz çok sevinirim.Instagram analiz tarzında bir uygulamam var oraya login kısmında kullanacağım bu proxy'i.Kullanılabilir değil mi?