ben 1 senedir kullanıyorum, bir problem yaşamadım ara sıra proxy adresi değişiyor sadece. hız kotası ise kota var hocam atmasınlar
Yok ya sanırım ben onlarada anlatamadım derdi mi

Hız kotası değil bahsetmek istediğim.Aynı telefon internet kotası gibi işte yani genel olarak tr firmaları 50gb olarak satıyor ya.Burada da bu adamların sitesinde buna dair herhangi bir kota göremedim yani kaç gb lık hakkım var benim onu anlayamadım