• 15-09-2022, 21:12:11
    #1
    Ev fiyatları
    Kira fiyatları
    Araba fiyatları
    Eve aldığımız herseyin fiyatı uçtu gitti.
    Ne zamana kadar gidecek bu fiyatlar?
  • 15-09-2022, 21:13:32
    #2
    Kimbilir belkide şuan kötünün iyisi, Kötünün kötüsü daha gelebilir.
  • 15-09-2022, 21:19:38
    #3
    İnsanlar forum, site veya sosyal medya üzerinden değilde icraat olarak bir şey göstermediği sürece ciğerimizi söküp ortaya koysak ne fayda.
  • 15-09-2022, 21:22:35
    #4
    Doğru adımlarla her şey düzelebilir. Ama 1 doların şu anda 18,000.000 TL ettiği gerçeği değişmez. Bu ne demek? Türk Lirası 15 senede 18 kat değer kaybetti demek. Sen bunla istersen uzaya kadar inşaat dik. Ülkenin %70'i 80'i ekonomik zorluk çekmeye devam eder.

    1999 yılında 1 dolar yaklaşık 313.000 TL. 2005 yılında 1,000.000'u geçmişken paradan 6 sıfır atılarak sanki değer kazanmışcasına bir algı yaratıldı.
  • 15-09-2022, 21:36:59
    #5
    "Yatırımı ve üretimi teşvik eden ekonomi politikamız büyümeyi ve vergi gelirlerinde artışı beraberinde getiriyor." (Hazine Ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati)

    Yukarıda da belirtildiği ya da en azından benim anladığım kadarı ile daha fazla vergi alarak devlet zenginleşiyor deniyor. Fakat halk????

    Fazla vergi veren fazla kazanıyordur onu biliyorum. Fakat üretim yapacak iş kurmak için de belli bir para lazım. O da toplasanız ülkenin %10-20'sinde vardır. Geri kalan %80 Allah'a emanet ??
  • 15-09-2022, 21:51:25
    #6
    Umarım artık millet kalkınma yaratır gidişat kötü
  • 15-09-2022, 23:22:46
    #7
    Ne var ki fiyatlarda?
  • 16-09-2022, 00:23:08
    #8
    hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne var ki fiyatlarda?
    Sokak röportajında , ekonomi çok güzel diyen dayıları getirdi yorumunuz aklıma.
  • 16-09-2022, 09:59:34
    #9
    Neden Ki? Hem Tüm dünya bir darboğazdan geçiyor. Sizin yaşınız kaç bilmiyorum ama 20 sene evvel Biz neler çektik neler. Tabii şimdiki gençlik unları anlayamaz. Eskiden ayfon mu vardı, eti yılda 1 kez o da bayramda yerdik, banyo desen senede 2 kere bayramdan bayrama. Hey gidi Hey

    ehotography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokak röportajında , ekonomi çok güzel diyen dayıları getirdi yorumunuz aklıma.