"Yatırımı ve üretimi teşvik eden ekonomi politikamız büyümeyi ve vergi gelirlerinde artışı beraberinde getiriyor." (Hazine Ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati)
Yukarıda da belirtildiği ya da en azından benim anladığım kadarı ile daha fazla vergi alarak devlet zenginleşiyor deniyor. Fakat halk????
Fazla vergi veren fazla kazanıyordur onu biliyorum. Fakat üretim yapacak iş kurmak için de belli bir para lazım. O da toplasanız ülkenin %10-20'sinde vardır. Geri kalan %80 Allah'a emanet ??