Neden Ki? Hem Tüm dünya bir darboğazdan geçiyor. Sizin yaşınız kaç bilmiyorum ama 20 sene evvel Biz neler çektik neler. Tabii şimdiki gençlik unları anlayamaz. Eskiden ayfon mu vardı, eti yılda 1 kez o da bayramda yerdik, banyo desen senede 2 kere bayramdan bayrama. Hey gidi Hey

ehotography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokak röportajında , ekonomi çok güzel diyen dayıları getirdi yorumunuz aklıma.