Natro'dan domain onayı alan var mı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Natro'dan domain onayı alan var mı ?
9
●
170
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Natro'dan domain onayı alan var mı ?
1
2
15-09-2022, 16:12:45
#10
Fleion
safahoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim domain sepete eklenebiliyor boşta görünüyor biz birdaha kayıt ücreti ödeyip kaydetmemiz gerekiyormu yoksa onay gelince ücret ödemeden kaydedilmiş olacakmı?
Ücretini kayıt ederken ödediyseniz ekstra ücret alacaklarını sanmıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler