safahoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim domain sepete eklenebiliyor boşta görünüyor biz birdaha kayıt ücreti ödeyip kaydetmemiz gerekiyormu yoksa onay gelince ücret ödemeden kaydedilmiş olacakmı?
Ücretini kayıt ederken ödediyseniz ekstra ücret alacaklarını sanmıyorum.