Toki devir hakkında yardımcı olur musunuz
10
●354
- 14-09-2022, 21:28:40Üyeliği durdurulduÜstat TOKİ'nin genel şartları hakkında şöyle yazar.
Anahtar tesliminden 1 yıl yıl sonra 3. kişilere devredebileceklerdir ...
Devir işlemlerini Toki adına görevlendirilen banka yapmaktadır. Devri kim üstüne alırsa banka borç bitmeye yakın bir zamanda TOKİ ye onun adını bildirmekte ve işlemler devralan kişi adına tescil edilmektedir. - 14-09-2022, 21:41:17siz bilgili birine benziyorsunuzhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.toki.gov.tr/sosyal-konut.html
Hak sahibi olup sözleşme imzalayanlar konutlarını borçları bitene kadar devredemeyeceklerdir.
bu işlem nasıl oluyor acaba - 14-09-2022, 21:43:48Üyeliği durdurulduSizinki orta gelir gurubu Sosyal konut değil. Sosyal konutlar devredemez. Sosyal konut alt gelir grubuna yönelik yani fakirlere yönelik konutlardır.UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 21:46:18Devletimiz öyle uygun görmüş ama bence 2+1 608 bin tl bence alt gelir grubunun ödeyebileceği bir rakam değildir. 20 yıl çok bir zaman. Bir süre sonra ben satıp başka bir yerden konut almayı hedefliyordum. Öyle bir şey olmayacak o zamanhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 21:49:31Üyeliği durdurulduUmut üstat bu 608.000 başlangıç fiyatıdır. Her 6 ayda bir zam gelecektir ve 240 ay vadeli olduğuna göre bu fiyat a 40 kez zam gelmiş olacaktır. Belki de bu konutlar 2000.000 e mal olabilecektir (Tahmin)UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 21:56:24bir de şöyle düşünmek lazım. Vatandaş bu evleri 3-5 sene sonra maddi imkansızlıklardan dolayı ödeyemeyecek duruma geldi, satış ve devir işlemi yasak olduğu için nasıl bir yol bulunabilirhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 22:14:11Üyeliği durdurulduToki genel şartlarında şöyle der ...
TOKİ bir takvim yılı içerisinde 3 kez üst üste taksitini aksatan kişiler ile sözleşmeyi tek taraflı olarak feshetme hakkını saklı tutar der ...
İsterse ödediğin paradan masrafını keser, yıpranma parası alır ve geri kalanını iade eder, evini de alıp, açık satış usulü ile 3. kişilere satar.
Ama biraz idare ediyorlar bunu biliyorum.
