haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@fechken; üstat
21. madde

siz bilgili birine benziyorsunuz

https://www.toki.gov.tr/sosyal-konut.html

Hak sahibi olup sözleşme imzalayanlar konutlarını borçları bitene kadar devredemeyeceklerdir.
bu işlem nasıl oluyor acaba