Arkadaşlar merhaba tokiye babamı kaydettik ve asil olarak ismi çıktı, 10 gün içinde peşinatı yatırıp sözleşmeyi imzalayacağız. Fakat tüm ödemeleri ben gerçekleştireceğim ve babam bana devredecek. Ev 2+1 orta gelir grubu. Bunun için bir şart, süre dilimi var mı?