• 14-09-2022, 12:04:27
    #1
    DGS ile İstanbul üniversitesi açık öğretim fakültesini kazandım harç ücreti 802 tl ve tek dönem için ve bugün son ve cepte 200 tl var yani muhtemelen kayıt olamayacağım ama bizi bu duruma getirenler utansın Okadar uğraştık …


    çok teşekkür ederim herkesten Allah razı olsun parayı denkleştirdik çok sağolun hocalarım
  • 14-09-2022, 12:06:31
    #2
    Üzüldüm hocam, belki bu konuyu gören bi hayırsever yardım eder
  • 14-09-2022, 12:08:04
    #3
    Allah yardımcınız olsun artık üni okumakta birşey ifade etmiyor meslek sahibi olunmadığı sürece
  • 14-09-2022, 12:08:22
    #4
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS ile İstanbul üniversitesi açık öğretim fakültesini kazandım harç ücreti 802 tl ve tek dönem için ve bugün son ve cepte 200 tl var yani muhtemelen kayıt olamayacağım ama bizi bu duruma getirenler utansın Okadar uğraştık …
    Hocam tüm uğraşınızı sadece 602 TL için mi harcayacaksınız. Birinden borç alın. Muhtemelen kayıt olamayacağım demek tüm uğraşınızı boşa atmak demek değil de nedir.
  • 14-09-2022, 12:08:25
    #5
    TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüldüm hocam, belki bu konuyu gören bi hayırsever yardım eder
    Amacım o değil ama cidden dgs ile kazandım hemde ikinci sene de kazanabildim ilk sene askerdim olmadı çok zoruma gidiyor bu tutarlar okadar zor birim durum ki
  • 14-09-2022, 12:09:16
    #6
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tüm uğraşınızı sadece 602 TL için mi harcayacaksınız. Birinden borç alın. Muhtemelen kayıt olamayacağım demek tüm uğraşınızı boşa atmak demek değil de nedir.
    Hocam zaten herşey ateş pahası kimden alayım insanlar okadar zor durumdalar ki
  • 14-09-2022, 12:10:04
    #7
    Bu arkadaşın 602 farkını ödeyene imzamda ki 3000 tl değerinde olan e-ticaret yazılımını vermek istiyorum. Yani bu arakdaş için 3000 tl değerinde ki yazılımı yalnızca 602 tl ye almak isterseniz. Ödemenizi arkadaşa yapıp dekontu göndermeniz yeterlidir.
  • 14-09-2022, 12:11:10
    #8
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın 602 farkını ödeyene imzamda ki 3000 tl değerinde olan e-ticaret yazılımını vermek istiyorum. Yani bu arakdaş için 3000 tl değerinde ki yazılımı yalnızca 602 tl ye almak isterseniz. Ödemenizi arkadaşa yapıp dekontu göndermeniz yeterlidir.
    Hocam zahmet etmeyin Allah güzel gölünüzden sizden razı olsun inşallah
  • 14-09-2022, 12:11:52
    #9
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım o değil ama cidden dgs ile kazandım hemde ikinci sene de kazanabildim ilk sene askerdim olmadı çok zoruma gidiyor bu tutarlar okadar zor birim durum ki
    araplar okusunda gerisi önemli değil malum kişilerin gözünde, biz bir kaleme 15/20 tl veriyoruz, araplar destek olarak bedava veriliyo