DGS ile İstanbul üniversitesi açık öğretim fakültesini kazandım harç ücreti 802 tl ve tek dönem için ve bugün son ve cepte 200 tl var yani muhtemelen kayıt olamayacağım ama bizi bu duruma getirenler utansın Okadar uğraştık
çok teşekkür ederim herkesten Allah razı olsun parayı denkleştirdik çok sağolun hocalarım