DGS ile İstanbul üniversitesi açık öğretim fakültesini kazandım harç ücreti 802 tl ve tek dönem için ve bugün son ve cepte 200 tl var yani muhtemelen kayıt olamayacağım ama bizi bu duruma getirenler utansın Okadar uğraştık
Hocam tüm uğraşınızı sadece 602 TL için mi harcayacaksınız. Birinden borç alın. Muhtemelen kayıt olamayacağım demek tüm uğraşınızı boşa atmak demek değil de nedir.