• 13-09-2022, 16:18:12
    #1
    Arkadaşlar 4-5 gün önce news kaydı için başvuru yapmıştım ama bu onaylandığını mı gösteriyor tam olarak anlamadım bilgisi olan var mı acaba?

    görsel linki : https://www.hizliresim.com/7xbnf8f
  • Kabul Edilen Cevap
  • 13-09-2022, 16:18:55
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Evet
  • 13-09-2022, 22:06:50
    #3
    news onaylandıgında mail gelse keşke.bende geçenlerde 2 site onaya gönderdim,1 hafta bekledim onay/red mailı gelecek diye.2-3 gün önce r10daki bi konuda gördüm işte onay mailı gelmiyor diye.hesaplara girip baktım,çoktan onaylanmış.6-7 gün boşu boşuna onay mailı beklemişim
  • 14-09-2022, 10:52:32
    #4
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    news onaylandıgında mail gelse keşke.bende geçenlerde 2 site onaya gönderdim,1 hafta bekledim onay/red mailı gelecek diye.2-3 gün önce r10daki bi konuda gördüm işte onay mailı gelmiyor diye.hesaplara girip baktım,çoktan onaylanmış.6-7 gün boşu boşuna onay mailı beklemişim
    Onaya gönderince mail geleceği yazıyordu aslında ama gelmeyince bence bir sorayım dedim hocam Hayırlı olsun bu arada..