news onaylandıgında mail gelse keşke.bende geçenlerde 2 site onaya gönderdim,1 hafta bekledim onay/red mailı gelecek diye.2-3 gün önce r10daki bi konuda gördüm işte onay mailı gelmiyor diye.hesaplara girip baktım,çoktan onaylanmış.6-7 gün boşu boşuna onay mailı beklemişim
Onaya gönderince mail geleceği yazıyordu aslında ama gelmeyince bence bir sorayım dedim hocam

Hayırlı olsun bu arada..