Neden Uyumuyorsun? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden Uyumuyorsun?
27
●
682
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neden Uyumuyorsun?
1
2
3
4
12-09-2022, 03:38:46
#19
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çalışıyoruz nöbetteyiz sabah olsa eve gidip yatacağım.
12-09-2022, 03:47:18
#20
mhcifci
react öğrenmeye çabalıyorum✍🏻😂
12-09-2022, 03:53:14
#21
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
Uykum yok
12-09-2022, 04:01:57
#22
algosteria
ölenleri düşünüyoruz
12-09-2022, 04:06:38
#23
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Kose adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışmaktan...
Günde 5 saat uyku...
Her yanımız iş dolu...
Varsa yoksa iş...
Varsa yoksa mücadele...
Her taraf dolu...
Çareler çaresiz...
Şaka bir yana, günde 15 bardak kahve içince uyumamak çok da anormal değil sanırım
Ne olacak bizim bu halimiz
12-09-2022, 04:07:07
#24
mkozdogan
Rapor, Analiz, Kodlama...
2 Memur çalışıp geçinemiyor. Ben tek başımayım. Hiç bir şey kolay değil.
12-09-2022, 04:36:32
#25
alfaparmak
mgorgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Why not ?
Kod kovalamaya devam abi
@
mgorgoz
;
12-09-2022, 04:48:28
#26
Misafir
Sabaha nasıl bir dünyaya uyanacağımı bilmediğimden...
12-09-2022, 06:56:19
#27
Gencer003
Nöbetteyiz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler