• 12-09-2022, 03:38:46
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışıyoruz nöbetteyiz sabah olsa eve gidip yatacağım.
  • 12-09-2022, 03:47:18
    #20
    react öğrenmeye çabalıyorum✍🏻😂
  • 12-09-2022, 03:53:14
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Uykum yok
  • 12-09-2022, 04:01:57
    #22
    ölenleri düşünüyoruz
  • 12-09-2022, 04:06:38
    #23
    Qui non proficit, deficit
    Kose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmaktan...
    Günde 5 saat uyku...
    Her yanımız iş dolu...
    Varsa yoksa iş...
    Varsa yoksa mücadele...
    Her taraf dolu...
    Çareler çaresiz...
    Şaka bir yana, günde 15 bardak kahve içince uyumamak çok da anormal değil sanırım
    Ne olacak bizim bu halimiz
  • 12-09-2022, 04:07:07
    #24
    Rapor, Analiz, Kodlama...
    2 Memur çalışıp geçinemiyor. Ben tek başımayım. Hiç bir şey kolay değil.
  • 12-09-2022, 04:36:32
    #25
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Why not ?
    Kod kovalamaya devam abi @mgorgoz;
  • 12-09-2022, 04:48:28
    #26
    Sabaha nasıl bir dünyaya uyanacağımı bilmediğimden...
  • 12-09-2022, 06:56:19
    #27
    Nöbetteyiz