Kose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmaktan...
Günde 5 saat uyku...
Her yanımız iş dolu...
Varsa yoksa iş...
Varsa yoksa mücadele...
Her taraf dolu...
Çareler çaresiz...
Şaka bir yana, günde 15 bardak kahve içince uyumamak çok da anormal değil sanırım
Ne olacak bizim bu halimiz