• 11-09-2022, 16:38:00
    #37
    Ehliyet aldığıma pişman ettiler o yüzden nefret ediyorum. Zorunda olmasam binmem bile artık o derece soğuttular.
  • 11-09-2022, 17:00:10
    #38
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tekerin kralı bile 4 tekerin en kötüsüne üstünlük sağlayamaz 🙂 nedeni basit sen 2 tekerin hocam en ufak dokunuşta belkide feci şeyler yaşayabilirsin 4 tekerlinin belki o dokunuşu hissetmeme ihtimali bile var .
    bahsettiğim üstünlük geçiş önceliği verme gibi bir üstünlük. kaza anındaki üstünlük değil..
  • 11-09-2022, 17:15:56
    #39
    Kurumsal Üye
    yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğim üstünlük geçiş önceliği verme gibi bir üstünlük. kaza anındaki üstünlük değil.. bu doğru evet benim bahsettim
    Trafikte motosiklet otomobil ile aynı haklara sahiptir geçiş üstünlüğü ile bunun alakası yoktur. Kaza anında gelince bir h2 ile bir Audi A4 çarpıştı kafa kafaua varsayalım tam olarak hangisi üstün avantajlı oluyor ? Yada her ikiside diyelim 60 km hız ile direk duvara vuracaklar kendi fiziksel durumlarını es geçiyorum hangisinin sürücü daha çok zarar görme ihtimali mevcut ? Kısacası motosikletin arabalara araçlara karşı dezavantajı çok. Misal arabalarında büyük kamyonlara kamyonların tirlara karşı vs vs vs böyle gider liste 🙂
  • 11-09-2022, 17:42:35
    #40
    Üyeliği durduruldu
    hiç sevmiyorum
    hiçbir şöförlere güvenmediğimden elimden gelen tüm önlemleri alıyorum,ehliyet alıyoruz ama kural bilgisi sıfır.
    daha dün kaza yaptım. gerizekalı ters yöne girip bana çarptı,hava yastıkları açtı. şükür cana bir şey olmadı
  • 11-09-2022, 18:27:24
    #41
    haziranda aldım 7bin km oldu. özellikle geceleri geziyorum
  • 11-09-2022, 18:45:42
    #42
    Çocukluğumdan beri arabanın içindeyim. Babam oto elektrik ve ses sistemi üzerine çalışıyor. 4 amcam oto boya kaporta o yüzden biraz daha fazla sevmeme sebebiyet verdi. Sabah akşam piyasa mode on anlayacağınız. Direksiyonun kaymaması için temizlik yaparken sabun tarzı kayganlaştırıcı ve etkisini koruyacak ürünleri kullanmamaya çalışın. Würth araç içi temizlik ürünü var onu kullanabilirsiniz. Eliniz terleme yaptığında kaymasını biraz daha önleyecektir. Not: Terleme olmadan kayma yapıyorsa avuç içinizi direksiyon simidine iyice kavratın hocam. Avucunuzun içi düz şekilde döndürmekten ziyade biraz daha kavramaya çalışın. Arabayı sevmek için onunla biraz ilgilenmeyi ve tehlikeli olduğu düşüncesinden kurtulmak için kendinizi biraz daha direksiyonda rahat etmeye alıştırın. Tedirgin sürmektense, korkularınızı yenebilmek için, sürüşte korktuğunuz ne varsa yapmayı deneyin. Örneğin: Makas ama bunu yaparken de çok dikkatli olun.
  • 11-09-2022, 18:53:30
    #43
    Masraflı olmasa aslında güzel bir şey
  • 11-09-2022, 19:18:43
    #44
    5 ayda 1030 Km yaptım sadece kullanmayı seviyorum ama acemiyim bilmediğim yerlere navigasyonsuz gidemiyorum birde her yerde kasist ve çukur var
  • 11-09-2022, 22:11:05
    #45
    Benzin pahalı olmasa var ya....