hiç sevmiyorum
hiçbir şöförlere güvenmediğimden elimden gelen tüm önlemleri alıyorum,ehliyet alıyoruz ama kural bilgisi sıfır.
daha dün kaza yaptım. gerizekalı ters yöne girip bana çarptı,hava yastıkları açtı. şükür cana bir şey olmadı