bahsettiğim üstünlük geçiş önceliği verme gibi bir üstünlük. kaza anındaki üstünlük değil.. bu doğru evet benim bahsettim
Trafikte motosiklet otomobil ile aynı haklara sahiptir geçiş üstünlüğü ile bunun alakası yoktur. Kaza anında gelince bir h2 ile bir Audi A4 çarpıştı kafa kafaua varsayalım tam olarak hangisi üstün avantajlı oluyor ? Yada her ikiside diyelim 60 km hız ile direk duvara vuracaklar kendi fiziksel durumlarını es geçiyorum hangisinin sürücü daha çok zarar görme ihtimali mevcut ? Kısacası motosikletin arabalara araçlara karşı dezavantajı çok. Misal arabalarında büyük kamyonlara kamyonların tirlara karşı vs vs vs böyle gider liste 🙂