• 06-09-2022, 02:28:02
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merak ettiğim için konu açıyorum. Bugün fark ettim 6lı sodaların fiyatı min 15tl olmuş.

    Daha önceleri 12.50-12.80 arasına falan alıyordum diye hatırlıyorum. Doğrumu hatırlıyorum acaba?

    Kızılayı 12.45 e mi ne alıyordum. emin değilim

    Gerçekten 3 tl zammı geldi?

    Bu arada pringles 35tl olmuş marketlerde. 20-22TL arasına alıyordum.
  • 06-09-2022, 02:29:43
    #2
    38 liraya a101’den 20’li sarıkız alabilirsiniz. üstelik şişesi 200ml yerine 250ml.
  • 06-09-2022, 02:30:25
    #3
    Ben epeydir sarıkız limonlu sodayı 4.5₺ gibi, freşa ise 5.5₺ gibi tanesini alıyorum. Zam gelmeyen herhangi bir ürün var mı?
  • 06-09-2022, 02:30:42
    #4
    Cam şişedeki sodaya zam bari gelmesin Limonlusu...
  • 06-09-2022, 02:30:48
    #5
    Kurumsal PLUS
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    38 liraya a101’den 20’li sarıkız alabilirsiniz. üstelik şişesi 200ml yerine 250ml.
    Tüm a101 lerde aynı ürünler bulunmuyor maalasef. 20li sarıkız yok buradaki a101 de.
  • 06-09-2022, 02:32:32
    #6
    2 gün içerisinde benim de bazı ürünlerde %25-35 arası zam dikkatimi çekti bir anda. Gelmiştir sizin bahsettiğiniz ürünlere de yüksek ihtimalle.
  • 06-09-2022, 02:33:49
    #7
    TemaOfisi.com
    Geçen ay yanlış hatırlamıyorsam 4lü Kızılay sodayı ya 14.25 yada 14.75 liraya almıştım
  • 06-09-2022, 03:01:26
    #8
    Elektriğe zam geldi, şimdi o 5 lira olan soda kaça çıkacak çok merak ediyorum.