Merak ettiğim için konu açıyorum. Bugün fark ettim 6lı sodaların fiyatı min 15tl olmuş.
Daha önceleri 12.50-12.80 arasına falan alıyordum diye hatırlıyorum. Doğrumu hatırlıyorum acaba?
Kızılayı 12.45 e mi ne alıyordum. emin değilim
Gerçekten 3 tl zammı geldi?
Bu arada pringles 35tl olmuş marketlerde. 20-22TL arasına alıyordum.