Merak ettiğim için konu açıyorum. Bugün fark ettim 6lı sodaların fiyatı min 15tl olmuş.

Daha önceleri 12.50-12.80 arasına falan alıyordum diye hatırlıyorum. Doğrumu hatırlıyorum acaba?

Kızılayı 12.45 e mi ne alıyordum. emin değilim

Gerçekten 3 tl zammı geldi?

Bu arada pringles 35tl olmuş marketlerde. 20-22TL arasına alıyordum.