R10 Ailesi askerliğini nerede yaptı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Ailesi askerliğini nerede yaptı ?
133
●
4.124
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Ailesi askerliğini nerede yaptı ?
1
2
3
4
5
6
11
Son
05-09-2022, 15:07:01
#1
Misafir
Fakat tartışmaların vs önüne geçebilmek için lütfen sadece askerlik yaptığınız yeri ve zamanı yazın lütfen BEDELLİ veya NORMAL yaptım gibi ibareler kullanmayın rica ediyorum...
Ben: Acemi birliği: İskenderun - Usta Birliği: Gölcük Donanma Komutanlığı / 2011 - 2012
thebestways
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
05-09-2022, 15:07:39
#2
DijitalMekan
Platin üye
izmir
05-09-2022, 15:08:03
#3
rahmia
Konya meram - Van erciş
05-09-2022, 15:08:19
#4
mtersoz
Acemi Birlik;
58. Piyade Eğitim Alayı , Burdur
Usta Birlik;
107nci Topçu Alayı, Siverek/Şanlıurfa
05-09-2022, 15:08:54
#5
FrknYLMZ
Kütahya
05-09-2022, 15:09:19
#6
Altuggundogdu
Karapınar / KONYA
05-09-2022, 15:09:25
#7
arpej
Isparta/Merkez
05-09-2022, 15:09:54
#8
thebestways
1.'inci Ordu Komutanlığı Selimiye Kışlası 💙
İstanbul
05-09-2022, 15:10:00
#9
MrtbtL
Kibris / Lefkosa
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler