Fakat tartışmaların vs önüne geçebilmek için lütfen sadece askerlik yaptığınız yeri ve zamanı yazın lütfen BEDELLİ veya NORMAL yaptım gibi ibareler kullanmayın rica ediyorum...
Ben: Acemi birliği: İskenderun - Usta Birliği: Gölcük Donanma Komutanlığı / 2011 - 2012