• 04-09-2022, 14:36:07
    #1
    merhabalar
    TP-Link Archer VR300

    bu modemi kullananlara bir sorum var

    1- modem reset (aç kapa) kaç dk sürüyor

    2- çekim gücü nasıl her odada güzelce çeker mi
  • 04-09-2022, 14:39:12
    #2
    Evinim ofisin hepsinde var ama şöyle söyleyim en başta ön yargılı idim keşke ön yargılı olsaydım almanı tavsiye etmiyorum hocam belki yeni sürümlerde düzelmiştir.

    Sorunların en büyüğü yan odalarda wifi çekmiyor bazen çekiyor wifi de sorun yaşamam diyorsan alabilirsin ama
  • 04-09-2022, 14:40:07
    #3
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evinim ofisin hepsinde var ama şöyle söyleyim en başta ön yargılı idim keşke ön yargılı olsaydım almanı tavsiye etmiyorum hocam belki yeni sürümlerde düzelmiştir.

    Sorunların en büyüğü yan odalarda wifi çekmiyor bazen çekiyor wifi de sorun yaşamam diyorsan alabilirsin ama
    valla hocam siparişi dün geçtim yorumları baya iyiydi bakalım
    açılış süresi nekadar hatırlıyor musunuz
  • 04-09-2022, 14:44:13
    #4
    yani tam olarak hatırlamıyorum ama 1 dakika sürmüyor galiba ofise girince elektrikleri açıyorum direk 30 40 saniye geliyor olmalı