Konu
TP-Link Archer VR300 Kullanan var mı Sorum var..
04-09-2022, 14:36:07
#1
GencoHD
merhabalar
TP-Link Archer VR300
bu modemi kullananlara bir sorum var
1- modem reset (aç kapa) kaç dk sürüyor
2- çekim gücü nasıl her odada güzelce çeker mi