• 01-09-2022, 23:14:23
    #1
    Selam dostlarım şikayet projemizin son rutusları kaldı. Yakında r10 platformunun eminimki dilinden düşmeyecek projesi olarak kurumsal üyelik paketlerimiz hakkında görüşlerinizi merak ediyorum. Sizce fiyatlar ve özellikleri makul mü? yorumlarınızı canı gönülden bekliyorum

  • 01-09-2022, 23:24:25
    #2
    güzel görünüyor hayırlı işler hocam projenizde başarılar diliyorum
  • 01-09-2022, 23:26:26
    #3
    DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel görünüyor hayırlı işler hocam projenizde başarılar diliyorum
    çok teşekkür ederim umarım kalbiniz gibi güzel kazançlar sağlarsınız sizde