Selam dostlarım şikayet projemizin son rutusları kaldı. Yakında r10 platformunun eminimki dilinden düşmeyecek projesi olarak kurumsal üyelik paketlerimiz hakkında görüşlerinizi merak ediyorum. Sizce fiyatlar ve özellikleri makul mü? yorumlarınızı canı gönülden bekliyorum