• 01-09-2022, 14:16:29
    #1
    MyBB teması geliştiriyorum, hem kendi sitemde kullanacağım hem de iyice geliştirdikten sonra satısını yapacağım. Siz alıcı gözüyle bakarak bu temada ne olsun isterdiniz?(Temada aynı zamanda hız çalışmaları yapıyoruz, en hızlı mybb teması yapmak hedefimiz )
    Not: Logo ve açıklama yazılarına takılmayın elimde olanı hızlıca koydum
    Not2: Bir çok kişi diyecek zaten buna benzer bir tema var. Bunu biliyorum, bunu bir çok kişi biliyor. Dediğim gibi geliştirme yapıyorum. Elimden geldiğince en güzel hale getireceğim.
  • 01-09-2022, 14:20:03
    #2
    r10'a bu kadar da benzemesin isteriz
  • 01-09-2022, 14:20:53
    #3
    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'a bu kadar da benzemesin isteriz
    Merak etmeyin hocam r10 ayrı bu tema ayrı olacak R10 gibi güzel bir tasarıma benzetebildiysek ne mutlu bize
  • 01-09-2022, 14:22:45
    #4
    R10 Copy

    Tekno Ailesi Paste
  • 01-09-2022, 14:23:24
    #5
    asporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Copy

    Tekno Ailesi Paste
    Üzdü
  • 01-09-2022, 14:24:34
    #6
    Öyle bir tema yapın ki r10 'daki adminler sizi kıskansın
  • 01-09-2022, 14:25:04
    #7
    r10'dan ekran görüntüsü sandım.
    Bence sıfırdan özgün bir tasarım geliştirin.
  • 01-09-2022, 14:25:15
    #8
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzdü
    Bu arada bu temayı başka bir şablon kullanarak devam ettiğini düşünüyorum çünkü yapı bakımından senin yaptığın temaya benzer bir kaç tema daha var
  • 01-09-2022, 14:26:13
    #9
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzdü
    Fakat yine de güzel olmuş elinize sağlık. Satışınız konusunda bizler de aracı olmak isteriz.