MyBB teması geliştiriyorum, hem kendi sitemde kullanacağım hem de iyice geliştirdikten sonra satısını yapacağım. Siz alıcı gözüyle bakarak bu temada ne olsun isterdiniz?(Temada aynı zamanda hız çalışmaları yapıyoruz, en hızlı mybb teması yapmak hedefimiz )
Not: Logo ve açıklama yazılarına takılmayın elimde olanı hızlıca koydum
Not2: Bir çok kişi diyecek zaten buna benzer bir tema var. Bunu biliyorum, bunu bir çok kişi biliyor. Dediğim gibi geliştirme yapıyorum. Elimden geldiğince en güzel hale getireceğim.