eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'a bu kadar da benzemesin isteriz
Merak etmeyin hocam r10 ayrı bu tema ayrı olacak R10 gibi güzel bir tasarıma benzetebildiysek ne mutlu bize