• 31-08-2022, 00:49:01
    #1
    Arkadaşlar iyi akşamlar,yurt dışına bir akrabam çıkacak ve apple ürünler gideceği ülkede çok ucuz.
    Mesela macbook pro bizim ülkemize nazaran 9000₺ daha ucuz. Bu tarz teknolojik cihazları getirsek burada satmak ya da kullanmak açısından sorun yaşarmıyız ?

    Bu arada amacım 1-2 adet mac 2 adette saat getirtmek.
  • 31-08-2022, 00:53:03
    #2
    Maclerde sim kart olmadigi icin kayit mayit sorunu yok rahat rahat kullanirsin kolayca da satarsin
  • 31-08-2022, 01:01:40
    #3
    Garanti kısmı dışında sorun yaşamazsınız sanırım
  • 31-08-2022, 01:11:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iPhone 13 Mini getirirseniz ilk müşteriniz olurum.
  • 31-08-2022, 01:19:53
    #5
    HayataDair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 13 Mini getirirseniz ilk müşteriniz olurum.
    Hocam telefon getirmek sorun. Kayıt ettirme vb sorunları yaşanıyor biliyorsunuz değil mi ?
  • 31-08-2022, 01:20:31
    #6
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti kısmı dışında sorun yaşamazsınız sanırım
    Firmanın kendi garantisi var diye biliyorum hocam. Yani apple garanti sunuyor siye biliyorum.
  • 31-08-2022, 01:35:09
    #7
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın kendi garantisi var diye biliyorum hocam. Yani apple garanti sunuyor siye biliyorum.
    Global olarak 1 yıl veriyor
  • 31-08-2022, 10:59:07
    #8
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon getirmek sorun. Kayıt ettirme vb sorunları yaşanıyor biliyorsunuz değil mi ?
    Evet biliyorum hocam, dediğim gibi getirmeyi düşünüyorsanız bana pm atın detayları konuşuruz