Arkadaşlar iyi akşamlar,yurt dışına bir akrabam çıkacak ve apple ürünler gideceği ülkede çok ucuz.
Mesela macbook pro bizim ülkemize nazaran 9000₺ daha ucuz. Bu tarz teknolojik cihazları getirsek burada satmak ya da kullanmak açısından sorun yaşarmıyız ?

Bu arada amacım 1-2 adet mac 2 adette saat getirtmek.