• 30-08-2022, 14:21:45
    #1
    Merhaba apple beni mağdur etti, şikayetim var'a yazmak istiyorum ama hikaye en az 4500 karakter tutuyor, 2500 karakter limiti var.
    Apple'ın beni görüp ipleyebileceği nereye yazabilirim bu şikayeti? Gerekirse ingilizce yazıp yabancı resmi foruma falan yazmayı düşünüyorum.

    Sorunu merak edenler için:
    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...post1083370852
  • 30-08-2022, 14:23:19
    #2
    twitter yada resim olarak ekle
  • 30-08-2022, 14:23:45
    #3
    iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twitter
    hocam 4500 karakter böl böl bitmez işe yarar mı sizce?
  • 30-08-2022, 14:25:42
    #4
    Şikayetiniz hangi konuda?
    Apple Destek size yardımcı olacaktır konuyla ilgili veya Twitter'dan bu sayfayı da etiketleyebilirsiniz: https://twitter.com/applesupport
  • 30-08-2022, 14:25:47
    #5
    Metin dosyasına yazdıktan sonra tweete fotoğraf olarak ekleyebilirsiniz. Uzun şikayetler genellikle o şekilde gönderiliyor.

    Denemekten zarar gelmez, umarım sorununuz çözülür.
  • 30-08-2022, 14:26:09
    #6
    vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetiniz hangi konuda?
    Apple Destek size yardımcı olacaktır konuyla ilgili veya Twitter'dan bu sayfayı da etiketleyebilirsiniz: https://twitter.com/applesupport
    Şikayetim apple destek hakkında. O yüzden onları onlara şikayet etmek istemiyorum.
  • 30-08-2022, 14:27:05
    #7
    Haber kanalına çıkarsanız faydası olabilir
  • 30-08-2022, 14:27:09
    #8
    Öncelikle açık ve net bir şekilde şikayetinizi dile getirin sonra apple ait tüm mail hesaplarına şikayetinizi aynı şekilde yazın ve sonra arkanıza yaslanın geçmiş olsun.
  • 30-08-2022, 14:27:14
    #9
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetim apple destek hakkında. O yüzden onları onlara şikayet etmek istemiyorum.
    Apple Desteğin size hatalı bir bilgi aktardığını düşünüyorsanız kıdemli bir departmana bağlanmayı talep edip şikayet kaydı oluşturabilirsiniz. Kişisel görüşümce gerçekten yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.