Merhaba apple beni mağdur etti, şikayetim var'a yazmak istiyorum ama hikaye en az 4500 karakter tutuyor, 2500 karakter limiti var.
Apple'ın beni görüp ipleyebileceği nereye yazabilirim bu şikayeti? Gerekirse ingilizce yazıp yabancı resmi foruma falan yazmayı düşünüyorum.
Sorunu merak edenler için:
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...post1083370852
Apple'a şikayetimi nasıl duyurabilirim?
30
●1.598
- 30-08-2022, 14:21:45
- 30-08-2022, 14:23:45hocam 4500 karakter böl böl bitmez işe yarar mı sizce?iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 14:25:42Şikayetiniz hangi konuda?
Apple Destek size yardımcı olacaktır konuyla ilgili veya Twitter'dan bu sayfayı da etiketleyebilirsiniz: https://twitter.com/applesupport - 30-08-2022, 14:26:09Şikayetim apple destek hakkında. O yüzden onları onlara şikayet etmek istemiyorum.vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 14:27:14Apple Desteğin size hatalı bir bilgi aktardığını düşünüyorsanız kıdemli bir departmana bağlanmayı talep edip şikayet kaydı oluşturabilirsiniz. Kişisel görüşümce gerçekten yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle