Merhaba apple beni mağdur etti, şikayetim var'a yazmak istiyorum ama hikaye en az 4500 karakter tutuyor, 2500 karakter limiti var.
Apple'ın beni görüp ipleyebileceği nereye yazabilirim bu şikayeti? Gerekirse ingilizce yazıp yabancı resmi foruma falan yazmayı düşünüyorum.

Sorunu merak edenler için:
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...post1083370852