caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetim apple destek hakkında. O yüzden onları onlara şikayet etmek istemiyorum.
Apple Desteğin size hatalı bir bilgi aktardığını düşünüyorsanız kıdemli bir departmana bağlanmayı talep edip şikayet kaydı oluşturabilirsiniz. Kişisel görüşümce gerçekten yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.