Neden Php Kullanıyorsunuz? Php'ci Arkadaşlar Konuya!
60
●4.486
- 27-08-2022, 15:53:17Daha teknolojikten kastın nedir? Veya senin önerdiğin hangisi?ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 15:55:12Mesela hocam nodeJserdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence her türlü php den daha iyi - 27-08-2022, 15:56:38Nodejs güzel bende severim ama anlayanı zor bulunuyor 😊ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 15:58:26Hocam forumda her konuda php script görüyorum canım sıkılıyor boşuna nodejs öğrenmişim gibi oluyorerdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ondan dolayı sordum hocam bu soruyu ben
25 kişi konuya bakıyor ama hiç bir php arkadaş açıklama yapmıyor biraz tuhaf oldu - 27-08-2022, 16:01:23Valla abd de bi arkadaş var burda nodejs bilen çokça aranıyor diyorByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 16:02:10Onlar paylaşmaya devam etsin siz nodejs'den devam edin onlarda sonradan pişman olacaklar.ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 16:02:22PHP can geridi heyecandır PHP kolay kolay ölecek bir sistem değil tıpkı Windows gibi her versiyonu ciksada Windows her daim ayakta . Ben neden PHP seçtim zamanımda ASP.ve PHP vardı ASP çok dandik geldi bana ve kullanımı kurulumu çok sikintiliydi ve çok global eklentileri yoktu ve sürekli piyasada full ASP yazılmış binlerce script vardı . Sonra aspx çıktı ama iş işten geçmişti artık PHP ile kendi kendime kodlama yapabiliyor para kazanabiliyordum o nedenle PHP devam ettik şimdi evet ar bircok versiyon sistemler ama PHP daha kolay eski örneği bol bir sistem . En ufak bir hatanda o hatayı yaşamış binlerce insan bulabilirsin.
ondan dolayı sordum hocam bu soruyu ben