• 27-08-2022, 15:49:16
    #1
    Php yerine neden daha yeni olan teknolojileri kullanmıyorsunuz? Sebebi nedir?
  • 27-08-2022, 15:53:17
    #2
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Php yerine neden daha yeni olan teknolojileri kullanmıyorsunuz? Sebebi nedir?
    Daha teknolojikten kastın nedir? Veya senin önerdiğin hangisi?
  • 27-08-2022, 15:54:12
    #3
    PHP artık
  • 27-08-2022, 15:55:12
    #4
    erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha teknolojikten kastın nedir? Veya senin önerdiğin hangisi?
    Mesela hocam nodeJs
    Bence her türlü php den daha iyi
  • 27-08-2022, 15:56:38
    #5
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela hocam nodeJs
    Bence her türlü php den daha iyi
    Nodejs güzel bende severim ama anlayanı zor bulunuyor 😊
  • 27-08-2022, 15:58:26
    #6
    erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nodejs güzel bende severim ama anlayanı zor bulunuyor 😊
    Hocam forumda her konuda php script görüyorum canım sıkılıyor boşuna nodejs öğrenmişim gibi oluyor ondan dolayı sordum hocam bu soruyu ben

    25 kişi konuya bakıyor ama hiç bir php arkadaş açıklama yapmıyor biraz tuhaf oldu
  • 27-08-2022, 16:01:23
    #7
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda her konuda php script görüyorum canım sıkılıyor boşuna nodejs öğrenmişim gibi oluyor ondan dolayı sordum hocam bu soruyu ben

    25 kişi konuya bakıyor ama hiç bir php arkadaş açıklama yapmıyor biraz tuhaf oldu
    Valla abd de bi arkadaş var burda nodejs bilen çokça aranıyor diyor
  • 27-08-2022, 16:02:10
    #8
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda her konuda php script görüyorum canım sıkılıyor boşuna nodejs öğrenmişim gibi oluyor ondan dolayı sordum hocam bu soruyu ben

    25 kişi konuya bakıyor ama hiç bir php arkadaş açıklama yapmıyor biraz tuhaf oldu
    Onlar paylaşmaya devam etsin siz nodejs'den devam edin onlarda sonradan pişman olacaklar.
  • 27-08-2022, 16:02:22
    #9
    Kurumsal Üye
    PHP can geridi heyecandır PHP kolay kolay ölecek bir sistem değil tıpkı Windows gibi her versiyonu ciksada Windows her daim ayakta . Ben neden PHP seçtim zamanımda ASP.ve PHP vardı ASP çok dandik geldi bana ve kullanımı kurulumu çok sikintiliydi ve çok global eklentileri yoktu ve sürekli piyasada full ASP yazılmış binlerce script vardı . Sonra aspx çıktı ama iş işten geçmişti artık PHP ile kendi kendime kodlama yapabiliyor para kazanabiliyordum o nedenle PHP devam ettik şimdi evet ar bircok versiyon sistemler ama PHP daha kolay eski örneği bol bir sistem . En ufak bir hatanda o hatayı yaşamış binlerce insan bulabilirsin.