PHP can geridi heyecandır PHP kolay kolay ölecek bir sistem değil tıpkı Windows gibi her versiyonu ciksada Windows her daim ayakta . Ben neden PHP seçtim zamanımda ASP.ve PHP vardı ASP çok dandik geldi bana ve kullanımı kurulumu çok sikintiliydi ve çok global eklentileri yoktu ve sürekli piyasada full ASP yazılmış binlerce script vardı . Sonra aspx çıktı ama iş işten geçmişti artık PHP ile kendi kendime kodlama yapabiliyor para kazanabiliyordum o nedenle PHP devam ettik şimdi evet ar bircok versiyon sistemler ama PHP daha kolay eski örneği bol bir sistem . En ufak bir hatanda o hatayı yaşamış binlerce insan bulabilirsin.