ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php yerine neden daha yeni olan teknolojileri kullanmıyorsunuz? Sebebi nedir?
Daha teknolojikten kastın nedir? Veya senin önerdiğin hangisi?