tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşırı stresten nasıl kurtulabilirim
18
●596
- 24-08-2022, 02:40:45Bu şekilde sağlıksız yorumları eğer ciddiye alırsanız maalesef pek yol alamazsınız.benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Psikiyatri ve aynı anda Psikolog size çok kolay bir şekilde fayda sağlayacaktır.
@benyamin; Verilen ilaçlar özgüven için değil, ayrıca kendimiz de bırakamıyoruz ilaçları takip altında yavaş yavaş bırakıyoruz. Faydasını görüyoruz.
Asıl "takma artık hayat kısa" diyince olmuyor o iş.
Burada çoğunlukla "ya takma geçer, yok efendim derin nefes al güzel şeyler düşün geçer, hayat boş sakin ol vb." cümleler yazıyor. Gerçi sadece burada değil, çoğumuz bu şekilde karşımızdakini rahatlatmaya çalışıyoruz.
Arkadaşlar bu öyle bir şey değil. Karşınızdaki de sizin gibi düşünebiliyor, anlayabiliyor. Eğer bu rahatsızlık ise "Elimizde değildir."
Panik atak rahatsızlığı olan bir kişiye "ya sakin ol bir şeyin yok senin, takma kafana, kendini dinleme bak" falan dediğinizde karşınızdaki "aa doğru ya hiç aklıma gelmemişti bak rahatladım şimdi" olmuyor
O da zaten farkında oluyor lakin engel olamıyor. Bunların çözümü bu konuda uzman doktorlardır. Ama biz her daim "ya ne yapabilir ki biz çözeriz. O da insan konuşarak oluyorsa biz de hallederiz" görüşünde olduğumuzdan doktora pek gitmeyip kendi kendimize çözmeyi deneriz. Sonra o sorun büyür büyür büyür kocaman olur ve şekil değiştirir. Son çare gideriz ve artık ağır bir tedavi gerekli olur.
Psikolojik sorunlarınızı arkadaşlarınıza rahatlamak için anlatabilirsiniz de tedaviyi doktorlarda bulacaksınız arkadaşlar. Yoksa geçti sandığınız erteleyip bastırdığınız o rahatsızlıklar yıllar sonra önünüze değişik bir şekilde çıkar buna gerek yok.
Panik atak, anksiyete gibi rahatsızlıklar artık çok fazla yaygın ama tedavisi de gayet güzel, sorunsuz. Ertelerseniz işin içinden çıkamazsınız. Bilmeyenler de lütfen böyle konulara yorum yapıp yok nefes al, takma ya nolcak gibi yorumlar yazmasın, doktorlara yöneltsinler rica ediyorum. - 24-08-2022, 02:45:53değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam normalde bende hastaneye gitmeyi biliyorum ama zamanında ikisine de gittim hocam 2 ilaç verilmişti ikisi de birbirinden kötü 24 saatin 15 saati uyur mu bir insan geri kalanda da ağır sarhoş gibiydim uyuşturucu etkisinde gibiydim yani psikolog ya da psikiyatri de tam yardımcı olamıyor eğer bunun çözümü sürekli uyumaksa yataktan çıkmiyim o zamanmuzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 02:51:42İlaçlar bu şekilde etki yaratmazlar. en fazla ilk 10 gün kullanıp uyku yaptığı için bırakmışsınızdır. İlaç kullanımının ilk zamanları bu şekilde olur kullananlar bilir. Vücut sonradan alışır ve normale dönersiniz.tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antidepresanlar öyle alayım da uyuştursun gibi ilaçlar değildir. İnsanları günlük yaşamlarına devam ettirirler. Alışmayı bekleyemeyip bırakmış olduğunuzu düşünüyorum kesinlikle. - 24-08-2022, 02:56:57Emin olun doktor kontrolünde kaç 10 gün kullandım bilemezsinizmuzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 02:59:15O halde çareyi burada arayın hocam. Benim diyecek bir şeyim kalmadıtlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 03:02:19Hocam olay çareyi burada ya da doktorda aramak değil zamanında gittim ilaçlar verildi kullandım faydası olmadı olay bumuzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 18:48:164 aydır anksiyete hastası sağlık personeli olarak düşündüklerimi noktası virgülüne kadar yazmışsınız , ssri veya snri grubu antidepresanlarin içeriğini bilmeden bu rahatsızlıklar için yorum yapmak özellikle şunu düşün şunu yap türü şeylerle iyilesilmesini ummak çok doğru değil ,muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiyim iyi olacağım deyip zatürre den iyileseni gördünüz mü mesela?
Aynı pskiyatrik hastalığı farklı etkilerde yaşayan insanlar olabilir , hafif depresif belirtiler ile anksiyete problemini seanslar ile çizebilirsiniz , yada benim gibi 2 ay ilaç kullanmamak için direnirsiniz sorun yok hepsi kafamda ben güçlüyüm hallederim deyip geceleri carpintilar ile geçirir, mide bulantıları dan kisa sürede fazla kilo kaybına uğrar ve sahada agirlastirirsiniz,
Maalesef anksiyete ve panik atak ağırlığına göre , beyin adrenalin , Kortizol gibi salgılar urettirir vücuda , bunlarda zamanla organlarınızi yıpratır , bu rahatsızlığı yaşamayan veya bu konuda uzman olmayan insanların yorum yapmaları çok yanlış
