İlaçlar bu şekilde etki yaratmazlar. en fazla ilk 10 gün kullanıp uyku yaptığı için bırakmışsınızdır. İlaç kullanımının ilk zamanları bu şekilde olur kullananlar bilir. Vücut sonradan alışır ve normale dönersiniz.
Antidepresanlar öyle alayım da uyuştursun gibi ilaçlar değildir. İnsanları günlük yaşamlarına devam ettirirler. Alışmayı bekleyemeyip bırakmış olduğunuzu düşünüyorum kesinlikle.
Emin olun doktor kontrolünde kaç 10 gün kullandım bilemezsiniz