Birine -trade verdim ve bu hakkımı asla kötüye kullanmadım ücreti ödeyip hizmet alamadığım için bu hakkımı kullandım ve benim rızam olmadan o işlem kullanıcının hesabından silinmiş madem bana bu hakkı kullandıramayacaksınız neden veriyorsunuz ? -tradeler ile alakalı bir metin varda benim haberim mi yok ben uzlaşmadım satıcıyla neden benim rızam olmadan siliniyor ?
Bu konuda düzenleme yaptığınız ve yeni kurallar getirdiğiniz için teşekkürler R10.
İlgili konu: https://www.r10.net/r10-gelistirmele...post1083312800
-trade hakkında
2
●254
- 21-08-2022, 14:35:52
- 21-08-2022, 14:44:08Takipteyim. Ben de benzer bir durum yaşadım. Bu konu hakkındaki bir yorumum sebebiyle 3 gün ban yedim. Merakla bekliyorum
- 21-08-2022, 15:09:36vallahi bende merakla bekliyorum umarım adaletli kararlar alınır mağdurum ve ekstra mağdur oluyorumtakipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle