• 21-08-2022, 14:35:52
    #1
    Birine -trade verdim ve bu hakkımı asla kötüye kullanmadım ücreti ödeyip hizmet alamadığım için bu hakkımı kullandım ve benim rızam olmadan o işlem kullanıcının hesabından silinmiş madem bana bu hakkı kullandıramayacaksınız neden veriyorsunuz ? -tradeler ile alakalı bir metin varda benim haberim mi yok ben uzlaşmadım satıcıyla neden benim rızam olmadan siliniyor ?



    Bu konuda düzenleme yaptığınız ve yeni kurallar getirdiğiniz için teşekkürler R10.
    İlgili konu: https://www.r10.net/r10-gelistirmele...post1083312800
  • 21-08-2022, 14:44:08
    #2
    Takipteyim. Ben de benzer bir durum yaşadım. Bu konu hakkındaki bir yorumum sebebiyle 3 gün ban yedim. Merakla bekliyorum
  • 21-08-2022, 15:09:36
    #3
    takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim. Ben de benzer bir durum yaşadım. Bu konu hakkındaki bir yorumum sebebiyle 3 gün ban yedim. Merakla bekliyorum
    vallahi bende merakla bekliyorum umarım adaletli kararlar alınır mağdurum ve ekstra mağdur oluyorum